11. okt. 2009

Utskiftninger hjemme

Ny sparebøsse har kommet i hus! Nå skal det spares. Med bøssen kom det en haug med klistrelapper som kunne settes på. Alt fra jentetur, ny sofa og sydentur. Vi havnet på drømmer. Det er mye vi drømmer og ønsker, og om det er sydentur, ny sofa eller noe annet får tiden vise. Eller om myntene våre rett og slett blir parkeringspenger ;-) De nye putene fra Kid har funnet plassen sin i sofaen. De er dyp røde, og stua ser helt anderledes ut med rødt i stedet for grønt. Gardinene kommer etterhvert som de strykes... de er hvite, borte er de grå og grønne. Litt rart er det med "ny" stue, men deilig med litt nytt og oppfriskning hjemme.
Datt over juleblad fra KK forleden dag... det havnet (helt av seg selv) i kurven og ble med hjem. Det skal jeg sitte og kose meg med utover kvelden. Ikke det, jeg er ikke så glad i snø og kulde - men synes det er hyggelig med fyr i peisen, lys og kose meg under et pledd med bok eller blad. Kanskje KK kommer med noen tips til hva man kan gjøre utover høsten. Og kanskje får jeg inspirasjon til å bli litt mer kreativ?Blir nok litt strikking i dag også. På pinnene er det et lilla skjerf - til meg selv.
Det finnes andre prosjekter på gang også, men det er gaver og vises ikke før de gis bort. Så kan min kjære sjåfør glede seg til jul :)


Ingen kommentarer: