23. nov. 2009

Produktiv helg.

Denne helgen fikk jeg ferdigstilt en del ting som har blitt liggende og vente på at trådet skulle festes og knapper syes.
Først ble calometryene ferdig, også kjent som hestehalepannebånd. Disse blir flotte julegaver til noen jeg kjenner. Av mangel på modell så er bildet tatt med de liggende på gulvet. Oppskriften fant jeg på LindaN sin blogg. Der kan du også finne bilde av hvordan en slik ser ut på.
Julegaven til svigermor ble også ferdig. Vel en av gavene. Jeg håper hun liker skjerfet. Det er lagd med samme type garn som det røde som ble strikket tidligere i høst. Dette har jeg strikket i dobelt perlestrikk for å se hvordan det ble. Fungerte fint synes jeg!

På lørsdag kjøpte jeg jo garn og oppskrifter på luer . Og jeg har prøvd meg på en av luene. Jeg ble kjempefornøyd og ganske overrasket av hvor bra det ble. Blir nok flere slike luer på pinnene framover. '

Ingen kommentarer: