15. nov. 2010

Are you lurking like me?

I'm a lurker, are you? I love stopping by other blogs and reading them, having a peak into someone elses life. More normally than not I don't leave a comment when lurking around the net.  I keep wondering who lurks around my blog. I know I have visitors, friends and foreign, and I am so excited to see that someone has visited! Please, do come back. 

But this time you are lurking around, would you leave me a commet? Let me know who you are and where you are from? Maybe you have a blog for me to visit?  If you don't, that is ok too. Either way, I'm glad you stopped by :)


Er du en snoker som meg? En som snoker rundt i andres blogger, og får en følelse av å kikke inn i noen andres liv? Jeg sitter av og til og trykker neste øverst i bloggkanten, bare for å se hvor jeg havner. Som oftes legger jeg ikke igjen en kommentar når jeg entrer en blogg. Og jeg tar meg selv i å lure på hvem som besøker min blogg. Jeg vet jo at jeg har besøk, kjente og ukjente. Det er ganske artig å se at noen har vært innom og tittet. Det er bare å stikke innom.

Men, denne gangen du snoker forbi, kan du ikke legge igjen en kommentar? La meg få vite hvem du er, og hvor du er fra. Kanskje har du en blogg jeg kan besøke? Hvis du ikke kommenterer er det helt ok det også. Uansett er jeg glad for at du stoppet innom :)




Ingen kommentarer: