10. des. 2011

Målet med å bli flinkere med å blogge ser jeg ikke blir nådd, jaja - så ble det slik . 


Det nærmer seg jul og det er forskjellige strikkeprosjekter på gang. Sist jeg telte fant jeg 4 forskjellige strikketøy liggende rundt om. Og hekletøyet i veska må jo ikke glemmes. Strikketøyene bør bli ferdig til jul, så det strikkes en del på kveldstid fortiden. Det kommer ingen bilder av det som lages, da det er noen som snuser rundt her inne ;) Bilder og oppdateringer må komme etter julaften. 


Julegave-samstrikk 2011

Men noe kan jo vises fram. En vest til liten prinsesse, oppskrift og garn fra Pickles. Enkel å lage, og jeg synes resultatet ble bra. Knappene ble noen saue-knapper som jeg fant i butikken her i byen. Kjempesøte!

Lillebror fikk guttevarianten av vesten i bursdag tidligere i høst. 

Det er alltid spennende å se om det man lager passer når det er ferdig. vesten til lillebror satt som et skudd så da håper jeg at vesten til den lille prinsessen passer også. 

Lagde noen maskemarkører forleden. Helt enkle med lås og anheng. Av en eller annen grunn liker jeg best markører jeg kan feste på strikketøyet og ikke henge på pinnen. 



- og været. Nei, det snakker vi ikke om, gjør vi vel?? 





Ingen kommentarer: