8. jan. 2012

Planen for 2012 var å bruke opp litt av garnstæsjet. Det ligger garn og venter på å bli brukt både i skuff og skap. Derfor har jeg vært og kjøpt garn til denne ponchoen og til skjerf til mannen.  Og det før første uka i januar er over. Jaja, planer er til for å brytes ikke sant? 


Slik ser det ut under stuebordet. Hvitt skjef til meg selv eller noen andre, påbegynt i fjor, hvit poncho til meg selv og brunt skjerf til mannen.  Får satse på at noe blir ferdig før vinter'n er over. Andre prosjekter som ligger nedgravd i kurven nevnes ikke, de forblir begravd en stund til. 


I dag var det snev av vår ute. Jeg etablerte meg ute på terrassen med bok og pledd og nøt!  Pus var veldig nysgjerrig på hva mennesket holdt på med sånn plutselig. Hun måtte en tur ut og sjekke om alt stod bra til . 


1 kommentar:

Manisk kreativ sa...

Hei Elisabeth! Velkommen til strikkeblogger.blogspot.com :-)