7. jan. 2011

Julegaver!

Nå har jeg gjort det,- eller kanskje ikke. Men jeg har meldt meg på en julegave-along, julegavesamstrikk sammen med andre bloggere. Anne i A's Almanakk har tatt initiativ til  å starte dette. 
Jeg vet ikke om det blir så mange strikkede julegaver fra meg til jul, så målet må kanskje være å få ordnet et julegave i mnd så ikke alt stresset kommer i desember.  Jeg vet jo fra før at det er kjekt å være ferdig tidlig. 



Det ble lite strikking på meg i jula, skulder og hals verker og har vært stive. En god pause har vært nødvendig, så vottene til kjærestegutten ligger i sofakroken og venter på å bli ferdig. Jeg satser på at de er ferdig før snøen forsvinner. Mamma ønsket seg votter også, så produksjon utover vil det bli!.


Målet for 2011 er også å få brukt opp noe av det garnet som ligger i skapet. Ikke alltid like enkelt da det er mye som frister av farger og typer i butikkene. Jeg må nok innse at det kommer med noen nøster fra York når jeg skal dit neste uke. Det finnes så mange typer garn, så det å prøve noe nytt som kanskje ikke finnes i Norge er artig. 


Ellers så trasker hverdagene avgårde i det nye året. Med jobb og studering ser det ut som det blir mye av det samme som i høst. Kinaturen i påsken står og blinker i det fjerne. Vi gleder oss masse til å reise og oppleve Beijing:) 

1 kommentar:

ANNEPÅLANDET sa...

Hei hei!
Hyggelig at du blir med på julegave-strikken!
God søndag!