1. des. 2010

KALDT

Denne uka har det vært skikkelig kaldt, vi har observert ned til minus 16. I november!!  Pus synes det er altfor kaldt til å være ute, men titter lengselsfullt ut av luka si. Hun har prøvd seg på noen turer ut, men det er såvidt hun kommer helt ut luka før hun snur.
                    
Snødd har det også. 30 cm kom i helgen. Det gjør  dagene lysere, selv om alt ikke behøvde å komme på en gang. Selv så leser jeg til eksamen for tiden, så det var den bedre halvdel som måtte trå til som måkemann. 

      



















Bildene lever sitt eget liv på blogger om dagen, sukk. Jaja, et lite innblikk hvertfall til hvordan det ser ut får dere hvertfall.


It is cold these days. Yesterday we saw 16 below and that is cold to be November! Massive amounts of snow came this weekend as well.  The snow makes the days lighter, and also isolate for pipes and so on so I guess we should be happy. I'm preparing for my exam, so my better half had to use the shovel this time. Lucky me :) 
Blogger is playing with the pictures these days. Well, at least you will be able to see what it looks like here.

1 kommentar:

Ruth sa...

Hei og sa koselig at du la igjen en kommentar. "Orntlig" vinter har dere, her sner det som bare det hele kvelden og natten og sa smelter alt sammen om dagen og vi vasser i søle. Usj. Gi meg skikkelige kuldegrader sier jeg. ;)

Jeg må ut nå, men så ble jeg sittende og lese bloggen din istedenfor og endte opp med å prøve å lage meg en sånn Viki. ;)

Nå MÅ jeg ut å handle. Ha en super dag.