11. juni 2011

Hurra! Jordbær!
Ved postkassen kan vi finne markjordbær, i dag lyste de rød og fristende mot oss. 
Jeg kunne selvfølgelig ikke dy meg og måtte prøve ett. 
Gleden over å plukke et bær var nok større enn smaken må jeg innrømme. 



Litt strikking blir det om dagen også. Noe må man gjøre når regnet øse-pøser ned. Jeg prøver å bruke opp garn jeg har liggende, ikke alltid like lett. Et hespe Hummingbird   i 100% alpakka, som ble kjøpt da jeg var på Island i fjor, har blitt til et enkelt og nydelig sjal til julegavealongen. 


Jeg har brukt dette garnet før, da i et skjerf
Jeg synes ikke bildene gir fargene rettferdighet, det røde har forskjellige varme røde fargenyanser, mens det blå har blåturkis farger. Begge to passer ypperlig som fargeklatter i hverdagen.


Ingen kommentarer: