5. juni 2011

Puff

Jeg roter stadig rundt på nettet etter inspirsjon og ideer. Blogger, rawelry, drops, pickles med flere. 
Jentene hos Pickles har flotte strikke prosjekter. Det er flere ting der jeg kunne tenke meg å prøve på.


I vinter kjøpte jeg garn for å lage puff fra Pickles.. Det virket både overkommelig og enkelt. Strikkingen gikk som en drøm med tykt nydelig garn.  Men så var det monteringa da...




For å si det slikt, det var ikke så enkelt å få snurpet to langsider sammen uten at det ble klumpete. Dynene kunne nok også vært brettet noe annerledes, for puffen er merkverdig firkantet. Vi satser på at det går seg til med bruk. Hvis jeg skal lage en til tror jeg at jeg skal snoke på drops sin oppskrift og lage en kombinasjon. 
Men fornøyd - oh yes I am!


1 kommentar:

Frøy sa...

Fiiin puff! Grattis med premie :D